Headerafbeelding

'Er is een bedrag van 125 of 200 euro gereserveerd op mijn rekening...'

Als je in Nederland tankt bij een onbemand station of wanneer je betaald aan een buitenterminal dan wordt er altijd door jouw eigen bank een bedrag gereserveerd van €125, €150 of €200,-. De bank doet dit om de uiteindelijke betaling te kunnen garanderen en blokkeert daarom dit bedrag op jouw rekening. Normaal gesproken geeft de bank dit bedrag direct na het beëindigen van de tankbeurt weer vrij.

Indien er een (korte) storing in het betalingsverkeer is kan het voorkomen dat de reservering langer vast blijft staan. Vaak zie je dat op je online betalingsoverzicht, meestal aangeduid met een *. Dit kan enkele minuten duren en in sommige gevallen een aantal dagen. Het kan ook zo zijn dat de reservering na het opnieuw laden van de internetpagina weer verdwenen is omdat de betaling inmiddels op de juiste wijze is verwerkt.

Indien dit niet het geval is dien je contact op te nemen met jouw bank/creditcardmaatschappij. Alleen de bank kan de reservering opheffen en wij, Vissers Energy Group, dus niet!

© Vissers Energy Group - 2022
Created by